۷ ویژگی مهمی که یک بینی زیبا باید داشته باشد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1402
بازدید : 367
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



زیبایی یک مفهوم گسترده و پیچیده است که توسط افراد با فرهنگ های مختلف برگزار می شود. زیبایی دیدگاه‌های متفاوتی دارد، اما چیزی که باعث می‌شود همه مفهوم زیبایی را درک کنند، چیزی است که با اولین دیدنش توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. داشتن چهره ای زیبا و جذاب از نظر بسیاری از افراد یک فرد باید نسبت به بقیه قسمت های صورتش بینی زیبایی داشته باشد تا بداند کدام بینی به چهره شما می آید. به دنبال چه شکل بینی باشم؟ ابتدا باید مشاوره پزشکی دریافت کنید. نظر پزشک به دانستن آناتومی بینی و نحوه ترکیب آن با صورت شما بستگی دارد. شما می توانید شکل بینی را بر اساس آنچه که در صورت دیگران خوب به نظر می رسد انتخاب کنید. با این حال، فرم بینی که انتخاب می کنید با چهره شما همخوانی ندارد، بنابراین بسیار مهم است که در این زمینه نظرات حرفه ای و متخصص را جویا شوید.

در واقع یکی از مشکلات و معیارهای زیبایی داشتن بینی طبیعی و طبیعی است که می تواند بر رشد و زیبایی کل صورت تاثیر بگذارد. این استاندارد ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. برخی فکر می کنند که هر چه بینی کوچکتر باشد، چهره آنها زیباتر است و برخی دیگر فقط می خواهند با جراحی زیبایی بینی، صورت را متعادل کنند.

اگر به دنبال جراحی زیبایی بینی هستید بهتر است با ویژگی ها و خواص یک بینی زیبا و متناسب بیشتر آشنا شوید که به شما در انتخاب بهترین و زیباترین بینی کمک می کند. هنگام انتخاب مدل مداخله جراحی تصمیم درستی بگیرید. و نتایج پس از آن می تواند برای شما رضایت بخش تر و موفق تر باشد. این مقاله برای بررسی ویژگی های یک بینی متناسب و زیبا نوشته شده است. اگر به دنبال معیارهایی برای زیبایی بینی خود هستید، مطالعه مقاله زیر را به شما توصیه می کنیم.

چه چیزی باعث زیبایی بینی می شود؟

اگر بخواهیم زیبایی را تعریف کنیم، آن را بر اساس رنگ، شکل، فرم یا تضاد مورد علاقه خود طبقه بندی می کنیم. با وجود مجموعه ای از اصول و قوانین کلی، زیبایی همچنان یک مفهوم دشوار است. در دنیای امروز، سلیقه فردی، تفاوت های فرهنگی، شبکه های اجتماعی، سبک های رایج و رسانه ها می توانند نقش مهمی در تعریف کلی زیبایی داشته باشند. زیبایی بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سوالی که بسیاری از مردم می پرسند این است که چه چیزی یک بینی زیبا را جذاب می کند؟ آیا معیار زیبایی بینی برای همه یکسان است؟ در پاسخ به همه این سوالات باید گفت که یک فرمول کلی برای داشتن بینی زیبا و استاندارد وجود دارد و آن نسبت بینی به بقیه صورت است. بنابراین، ابتدا باید ساختار کلی صورت خود را در نظر بگیرید و سپس مدلی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی و تعادل بینی را با سایر عناصر صورت به نمایش بگذارد.

متناسب و متعادل برای رسیدن به بینی زیبا.

تناسب و تقارن دو جنبه ای هستند که همواره توجه انسان را به خود جلب کرده اند. اگرچه برخی از افراد ممکن است با بینی مناسب متولد شوند. اما برخی افراد آنقدر خوش شانس نیستند. اگر بینی و صورت شما به هم مرتبط نیستند شما مجبور نیستید تا آخر عمر با آن زندگی کنید. شما می توانید جراحی زیبایی بینی را انتخاب کنید و تناسب و تقارن صورت خود را با روش های زیبایی بازیابی کنید. برای بیشتر مردم بهترین تقارن باعث زیبایی بینی می شود.

برای این منظور پزشکان صورت را به سه ناحیه یا سه قسمت مختلف تقسیم می کنند. قسمت بالایی از پیشانی تا ابرو، قسمت میانی از ابرو تا قاعده بینی و قسمت پایینی از انتهای بینی تا چانه است. این نسبت طلایی برای تراز کامل صورت و تقارن عمودی و افقی در حین جراحی در نظر گرفته می شود. جراح با توجه به هر یک از این سه ناحیه تعادل مورد نظر را ایجاد می کند.

یک بینی زیبا چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که جراحان با آن مواجه هستند، پاسخگویی به خواسته‌های بیماران جراحی بینی است. سوالی که بیشتر بیماران قبل از جراحی می پرسند این است که یک بینی زیبا چه ویژگی هایی دارد؟ اکثر بیماران می خواهند بدانند آیا قوانین خاصی برای تغییر صورت با جراحی بینی وجود دارد؟

از آنجایی که هر فردی چهره منحصر به فردی دارد، تعیین اینکه کدام ویژگی های بینی متناسب با یک چهره خاص است، اغلب دشوار است. به طور کلی، چند عامل وجود دارد که اکثر مردم مایل به تغییر آن هستند. پزشکان از آنها به عنوان یک نقطه مرجع برای ایجاد یک بینی زیبا استفاده می کنند. ویژگی های زیر یک بینی زیبا و طبیعی محسوب می شود:

1- پهنای بینی خوب و نازک است

اکثر مردم دوست دارند بینی خود را لاغر کنند. بنابراین، باریک کردن عرض بخش مهمی از جراحی بینی است. اما نباید فراموش کرد که بینی نازک به معنای داشتن بینی زیبا و ایده آل نیست. اکثر افرادی که مایل به جراحی زیبایی بینی هستند فکر می کنند که باریک کردن بینی باعث زیباتر جلوه دادن چهره آنها می شود. یک بینی بزرگ اما زیبا و متناسب بیش از یک بینی کوچک و نامتناسب، زیبایی چهره شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

2- نوک بینی تیز و بلند است

یکی دیگر از مواردی که بینی خوبی محسوب می شود، نوک بینی بعد از جراحی به شکلی زیبا و معمولی، کمی نوک تیز و کشیده است. بسیاری از افراد پوست بینی بزرگی دارند، بنابراین نوک بینی گرد است. بنابراین یکی از اهداف جراحی زیبایی بینی صاف کردن نوک بینی با برداشتن غضروف های اضافی است. البته نازک شدن و تغییر شکل نوک بینی همیشه با برداشتن غضروف اتفاق نمی افتد، گاهی لازم است غضروف بینی تقویت شود، بنابراین پزشک از پیوند طبیعی یا مصنوعی استفاده می کند.

3- برجستگی بالای حفره بینی وجود ندارد

برجستگی های روی بینی مانند آکنه و جوش بسیار بد به نظر می رسند. پرکننده ها و سوزن های پوستی می توانند به حل موقت این مشکل کمک کنند، اما بسیاری از بیماران برای برداشتن قوز بینی و انحنای پشتی بینی نیاز به جراحی دارند.

4- سوراخ های بینی متقارن و سوراخ های بینی کوچک

سوراخ های بینی به بازیافت هوا در ریه ها کمک می کنند، اما علاوه بر این، نقش مهمی در زیبایی چهره دارند. آلروپلاستی یک عمل جراحی بینی است که به ایجاد منافذ کوچکتر یا متقارن کمک می کند. در واقع، اگر انحراف بینی باعث ایجاد منافذ ناهموار شده باشد، پزشک ممکن است علاوه بر زیبایی، جراحی بینی را برای شما در نظر بگیرد. این جراحی علاوه بر اصلاح انحراف تیغه بینی و مشکلات مربوط به آن، به زیبایی بینی نیز کمک می کند.

5- زاویه صحیح بین نوک بینی و لب ها

معیار اصلی برای تعیین یک بینی زیبا و ایده آل، زاویه بین قاعده بینی و لب بالایی است. اندازه این زاویه برای خانم ها و آقایان متفاوت است. برای مثال در خانم ها زاویه بین بینی و لب بالایی باید بین 95 تا 105 درجه باشد. برای آقایان این مقدار بین 90 تا 95 درجه است.

6- ارتفاع بینی به اندازه عرض نیم رخ آن است

اگر به صورت نیم رخ جلوی آینه بایستید، ارتفاع بینی شما باید برابر با عرض بینی باشد. این یکی از عواملی است که در محاسبه زیبایی بینی زیبا برای همه بازیگران و مدل ها مورد توجه قرار می گیرد. پس اگر می خواهید سایز بینی خود را کم کنید مراقب باشید از این نسبت ارتفاع بینی به عرض غافل نشوید و بینی خود را به طور غیر طبیعی باریک نکنید.

7- تناسب و هماهنگی بینی با تمام صورت

آخرین نکته ای که نباید از آن غافل شد، سازگاری با سایر قسمت های بینی است. اگر می خواهید با بینی بی نقص زیبایی صورت خود را دو چندان کنید، باید از سایر عیوب صورت مراقبت کرده و آنها را اصلاح کنید. در غیر این صورت جراحی تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد.

نکته مهم: هرگز نباید با جراحی زیبایی صورت شانسی داشته باشید، امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و تصویربرداری امکان انجام معاینه زیبایی بینی قبل از جراحی وجود دارد. پس از جراحی، جبران تنظیمات غیر کارشناسی دشوار و گاهی غیرممکن است. به یاد داشته باشید که حتی یک میلی متر نیز تفاوت زیادی در فرم کلی صورت شما ایجاد می کند.
 


مشاهده ادامه: https://pezeshke-shahr.com/جراحی/جراح-زیبایی-بینی-در-شیراز/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com